Zaklínačka deště

Aby
mne míjel temnou
zlou na každém kroku
znovu
po doušcích žízni uvěřil
a stíny vrátil slovům

Aby
mne poznal v kamení jímž
šeptám neviděná
a vším svým nebem
propříště
nadarmo bral má jména

Aby
mne našel v pěšinách kde vítr
trávu češe a dotkl se
mých kořenů a nikdy
neodešel

_________________________________________

Psáno v Austrálii. Původně jsem ji dedikovala granátové jabloni na Kembah Hills, ale je pravda, že v reálu jsem měla na mysli poněkud jiné souvislosti… Je takovým zaklínadlem… které nezaklelo. Naštěstí.

Byla jsem tehdy téměř posedlá vázaným veršem. Došlo to tak daleko, že jsem si nedovedla představit, že bych psala jinak… jakmile jsem jen pocítila nutkání psát báseň, slova jako by se sama začala „kroutit“ a skládat do nepřirozených seskupení. V tu chvíli jsem pochopila, že je zle… To ovšem nastalo až později.

Zaklínačka plyne celkem samozřejmě a bez křečí.

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Komentáře nejsou povoleny.
  • Nejčastěji čtené

  • Nové MIMO

  • Vložte prosím svou e-mailovou adresu pro zasílání nových příspěvků.

    Přidejte 57 dalších sledujících

  • Návštěvy

    • 44,275 čtenářů
  • Rubriky

  • Prošlo MIMO

Oldwomen's Blog

žití ve stepní krajině

EDUBYART

o vzdělání uměním

delibety

Made by love

AdDragoNoviny

aneb Krátké Urgentní Radosti Vašeho Administrátora!

Bohyně Jin to nikdy nevzdává

Přešlapy a držkopády, co mě nezabily, posílily a taky občas pobavily

Žít je umění

Jiný život v Jiném světě

Ženy a muži nielen v biznise

Práca a kariéra, peniaze, ľudia a vzťahy, zábava, koniček, rodičovstvo, nakupovanie, cestovanie, jedlo, štýl, zdravie

HR Barbar

A jak řídíš lidi ty?

Jolana88's Weblog

a já si plácám...

Fox on the Rocks

"When you look directly at an insane man all you see is a reflection of your own knowledge that he´s insane which is not to see him at all." - Robert M. Pirsig

SLOVOSLED

ondřej fér | centrální úložiště

Bohuslav Brouk

Zde trapno existovat

hustekrutoprisne

bruneta šla do sveta

