Tma on-line

Zemřela myš a do hrobu dána… klikání pomocí touchpadu ji přivádělo k šílenství. Další dávno vystydlý čaj a horká hlava.

Bylo nebylo. Bylo. Proč jsem Tě potkala?

Proč jsem v ten den tak strašně osudově spěchala zpět do Města?

Nebylo.

Pivo chutná divně nasládle a vlajka noci plihne za okny.

Mířila domů, v domnění, že když přijde o pět minut dřív, něco tím změní. K lepšímu samozřejmě.

V dekoru na zdi plném spletitostí ožilo skřítčí oko. Mrk.Nic. Nic. Nic…

Ale za chvíli to přejde, věř mi.

Zvěř. My.

Ve vsi, kam jsme spolu nejeli – kam nikdy nepojedem – hodiny na kostelní věži právě odbíjejí třetí.

Neslyšíš je. Jsi jinde – daleko.

Ani já je neslyším – ale vím o nich.

Nemůžu (na ně) zapomenout.

Skřítčí oko mi klikání na Tvůj život neusnadní. Nic nic nic…

. . .

Vypnula počítač.

Zalezla pod studenou deku.

Zkusila myslet na něco jiného.

Nic.

Na něco jiného než je něco jiného.

Tma, která přišla potom, se nepodobala ničemu, co by znala.

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek

komentáře 4

  1. I obsahem… ale o tom to je 🙂

  2. jen portfólia se mohou malinko lišit rozsahem.

  3. Milá Vopice, Fólie a fólie sou si často podobný.. v tom sou ty symptomy pekelný… právě.

  4. Já vim, že to neni o fólii, ale přesto je to její dokonalý ztvárnění…
    Jsou si tyhle záležitosti podobný:)
    Zvěř. My.
    A tak vůbec… Blíží se noc, radši jdu do offlinu:)

  • Nejčastěji čtené

  • Nové MIMO

  • Vložte prosím svou e-mailovou adresu pro zasílání nových příspěvků.

    Přidejte 57 dalších sledujících

  • Návštěvy

    • 44,275 čtenářů
  • Rubriky

  • Prošlo MIMO

Oldwomen's Blog

žití ve stepní krajině

EDUBYART

o vzdělání uměním

delibety

Made by love

AdDragoNoviny

aneb Krátké Urgentní Radosti Vašeho Administrátora!

Bohyně Jin to nikdy nevzdává

Přešlapy a držkopády, co mě nezabily, posílily a taky občas pobavily

Žít je umění

Jiný život v Jiném světě

Ženy a muži nielen v biznise

Práca a kariéra, peniaze, ľudia a vzťahy, zábava, koniček, rodičovstvo, nakupovanie, cestovanie, jedlo, štýl, zdravie

HR Barbar

A jak řídíš lidi ty?

Jolana88's Weblog

a já si plácám...

Fox on the Rocks

"When you look directly at an insane man all you see is a reflection of your own knowledge that he´s insane which is not to see him at all." - Robert M. Pirsig

SLOVOSLED

ondřej fér | centrální úložiště

Bohuslav Brouk

Zde trapno existovat

hustekrutoprisne

bruneta šla do sveta

