Ticho kopřiv (tátovi)

… zůstaneš tu se mnou?…

V odlesku vzdáleného okna

lapá záludně mizející řádek

… musím ti něco říct: jdou po mně…

(Už zase)

Mladí bohové tančí ve slovech starých bohů

Hlaďounké paty a dokonale soustružené kosti

Obraz se čeří dechem

Do nahé krajiny s nimi v dokonalém objetí

ulehlo ticho kopřiv

Mění ji na dílky – krájí ji jako neviditelný dort

(Řekni mi, voní arsenik? Je to ta vůně hořkých mandlí?)

Nebe je plné starých novin

V nichž se prstem sestřelení ptáci

Stále ještě pokoušejí zpívat

 Proluka plná světla

Rozevírá náruč

Neví, zda vrátit barvu do palety

Neví, zda tyto ryby mají ještě oči

Taky ti musím něco říct

Mám tvoje hodinky s nepřesně zastaveným časem

Kde byly, když jsi prosil o vodu?

A kde jsem byla já, když´s plný síly

Rval duši bezu zpod opukové zdi

A falešně si zpíval?

 

(Je dneska červenec? Mají mě v evidenci?)

 

Pec nám spadla – toto je jazyk modřin

Nestačí chodit pozdě

Nestačí snít, že žiju.

Nebe je plné –  ačkoliv bez přestání prší

prší

prší

Proto jsme ještě tady – víš?

A svá nicotná křídla si vyhrnujem jak staré ponožky

Se zpuchřelými gumičkami

Nejpozději po třetím kroku padají zpět ke kotníkům –

Už zase –

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek

1 komentář

  1. Uzené ryby zabalené v novinách oči mají.
    Z těch zpráv.
    Vyvalené.
    Jako sudy piva při hodokvasu.

    „Dej si do ponožky trochu soli, pomáhá to,“ říkával mi Pišta.

  • Nejčastěji čtené

  • Nové MIMO

  • Vložte prosím svou e-mailovou adresu pro zasílání nových příspěvků.

    Přidejte 58 dalších sledujících

  • Návštěvy

    • 44,632 čtenářů
  • Rubriky

  • Prošlo MIMO

Oldwomen's Blog

žití ve stepní krajině

EDUBYART

o vzdělání uměním

delibety

Made by love

AdDragoNoviny

aneb Krátké Urgentní Radosti Vašeho Administrátora!

Bohyně Jin to nikdy nevzdává

Přešlapy a držkopády, co mě nezabily, posílily a taky občas pobavily

Žít je umění

Jiný život v Jiném světě

Ženy a muži nielen v biznise

Práca a kariéra, peniaze, ľudia a vzťahy, zábava, koniček, rodičovstvo, nakupovanie, cestovanie, jedlo, štýl, zdravie

HR Barbar

A jak řídíš lidi ty?

Jolana88's Weblog

a já si plácám...

Fox on the Rocks

"When you look directly at an insane man all you see is a reflection of your own knowledge that he´s insane which is not to see him at all." - Robert M. Pirsig

SLOVOSLED

ondřej fér | centrální úložiště

Bohuslav Brouk

Zde trapno existovat

hustekrutoprisne

bruneta šla do sveta

