Moje privátní válka prokrastinaci

Tak jo. Letadlo předstihlo termohrnek, ale jen o ilustraci. Vážně!

Loni jsem tuhle anketu tak dlouho odkládala, až nebylo nač odpovídat, tak jsem se rozhodla do toho pustit hned. Kéž bych to dokázala pokaždé, a ne jen tam, kde se mi do toho v podstatě chce, a to tak, že často dost hodně, a jediným důvodem k odkladu je naděje (lichá jako většina ročních ponožek), že zítra mě napadnou zaručeně vtipnější, lepší… a vůbec nějaké odpovědi.

Děkuji proto Bohyni a Fatalce za nominaci (jestli jsem to pochopila správně, tím, že jste mě nominovaly, nemůžu už nyní já nominovat vás… což mě dost mrzí, neb bych na své otázky ráda slyšela i vaše odpovědi, no, příště budu rychlejší J). Nejdřív jsem se bála, že nebudu mít koho nominovat, ale po první pětici to šlo jak po másle.

Takže, tady jsou:

1. http://stepfordskavopice.wordpress.com/ ano, to je ta vopice z mé odpovědi na poslední otázku. A její blog, kde si můžete přečíst román na pokračování (pekelně dobrý) i krátké odlehčené texty… poezii i recenze

2. http://tlustjoch.blog.cz/ – hodně zvláštní blog, humor často černý a peprně sebeironický, bloudí těmi samými krajinami jako Mimo.ň… jen se úspěšně míjejí

3. http://vonrammstein.wordpress.com/ Zápisky politicky nekorektního katolíka – stojí za pozornost

4. http://ednamodni.wordpress.com/ kresby, obrázky… vzhledem k tomu, že se sama snažím dokopat svoje zpola olšový ruce k nějaký tý kresbě… tak tiše obdivuju

5. http://oldwomen.wordpress.com/ našla jsem nedávno, a stojí za to. (Žiji ve stepní krajině mezi lidmi a zvířaty. Proto píšu o zvířatech, lidech a stepi… říká autorka…)

6. http://psojedy.webnode.cz/ naklikáno díky předchozímu blogu. ….nejsou na mapě. Neexistují? Přesvědčte se!

7. http://denikceskebabicky.wordpress.com/ ze života české rentiérky

8. http://hanamoualla.wordpress.com/ blog Češky žijící v Turecku. Psaný anglicky, ale pokud se chcete na něco zeptat, nebojte se češtiny.

9. http://www.vyvarovna.com vtipný, ironický, neodolatelný.

10. http://www.1000vecicomeserou.cz/ správně naštvaný aneb …one hate is never enough…

11. http://trikyleaks.blogspot.cz/ když chcete vědět, jak je to doopravdy…

Odpovědi na zadané otázky:

 1. Kočka nebo pes? 🙂

Jednoznačně kočka. Dlouho jsem lpěla na myšlence, že kočku si pořídím „až na důchod“. Vzhledem k tomu, že je mi jednačtyřicet (dáma na sebe věk nepráská, ale Mimo.ň není dáma, nýbrž spíš něco mezi z oběžné dráhy vychýlenou vílou a chlapečkem) a do penze mám díky nekonečnému řetězu důchodových reforem stále dál a dál (taky vám připadá, jako byste stály v moři, a ono stoupalo, a vy, abyste se neutopily, musíte víc a víc natahovat krk? Ne, že bych tolik toužila po beztvaré haleně, francouzské holi a fialovém přelivu. Ostatně, tipuju, že francouzská hůl mě při mé roztržitosti nemine ve věku hluboce předdůchodovém, přelívat fialově ani jinak téměř není co a ty haleny… fakt ne. Více se ohledně podobných záležitostí zmiňuju v odpovědi na otázku č. 7. (Tedy, ne že bych si při své vrozené skromnosti myslela, že… ale.) A… ta kočka? Ano, ta kočka. Jmenuje se Yasmína, je celá černá, a přesně před měsícem jsem si ji přinesla z měcholupského útulku. Koupila jsem jí misky, trávu pro kočky, a… založila blog.


2. Jaký jsi zažila největší trapas?

Trapasy se mi pletou do cesty tak nějak setrvale, takže je v zájmu zachování osobní integrity co nejrychleji zapomínám… čímž se, jak se právě prokázalo, připravuju o strašnou spoustu užitečných historek… Podle tzv. schodišťového efektu si ten největší zaručeně vybavím hned poté, co tohle pošlu. Tak jen namátkou… Když jsem loni osnovala třídní sraz s třídou ze základky, a nakonec ho totálně zazdila tím, že jsem na něj zapomněla přijet? Anebo když jsem před pár lety po přestěhování na Smíchov nakráčela na poštovní úřad v Ostrovského (ta lokace je důležitá, tak mrňavá a nudlovitá pošta se hned tak nevidí) pro svůj první doporučený dopis, oděná do kožené bundy, v uších sluchátka s dost hlasitou muzikou, a nějak selhalo periferní vidění. Zaznamenala jsem sice pár spoluobčanů, ale přišlo mi, že stojí frontu echt u krajního okýnka. A to úplně zadní se právě uvolnilo. Než se kdo nadál, byla jsem u něj i se svou doručenkou. A pak –  v tom jednom osudovém ohlédnutí přes levé rameno – spatřila brutálně naštvanou frontu předběhnutých penzistů.


3. Zdají se Ti sny? Černobílé nebo barevné? A v jakém jazyce?

Sny se mi zdají, většinou barevné (protože černobílé fotky mám moc ráda, a tak bych si spíš „black and white“ sen pamatovala)… Lítací, hrůzostrašné, o práci (to není stejná škatulka jako předchozí, sny smyslné i čistě snivé a úžasně nesmyslné. A pokud jsou anglicky (což je tak třetina), konečně tu angličtinu práskám ještě líp než po třetím pivu!


4. Móda – je něco, co bys moc chtěla, ale víš, že je to špatný nápad?

Mít dokonale střižené mikádo.  A kdyby ještě bylo barvy havraní černi, byla bych absolutně na vrcholu blaha. Vzhledem k množství vlasového porostu a tvaru mého obličeje by to dopadlo jako minule: vypadala bych jako extrémně zmatený, s dogou křížený kokršpaněl, který právě prolítl skalpovacím zařízením. Tak v příštím životě, no. Pokud se nenarodím přímo jako kokršpaněl.

(A jestli jo, chci být sakra, aspoň černá…!)


5. Která písnička Ti vždycky zvedne náladu?

Vynechala bych slovo „vždycky“. Můj hudební vkus se dost mění, ne už sice tak rychle jako kdysi v pubertě, ale věci, na které bych bývala přísahala před rokem, jsou dnes dávno pryč. Momentálně je to Iyeoka, The Yellow Brick Road Song. A taky  Walking with Giants od The Prostitutes.

Zeptejte se za rok, a uvidíme!


6. Tajný mužský idol?

Všichni obdivuhodní chlapi jsou už mrtví. A Chuck Palahniuk je gay. Což vzhledem k tomu, že mě se líbí spíš ženy než muži, zas až tak na překážku není. I když, přímo Chucka bych se neptala. A tajný ženský idol? To už by nebyl tajný.


7. Ďábel nosí Pradu. Co nosí anděl?

Anděl to má dobrý. Nemusí nosit nic, respektive – ať na sebe natáhne cokoliv, vypadá prostě… božsky!

(Upozornění: toto tvrzení se nevztahuje na bílé špičaté kozačky, o deset čísel menší bokovky, veškeré „fejky“ z tržnic a davově kopírované trendy, ať už stály dvě stovky nebo tři tisíce! Jenže nic takového by žádný anděl neoblékl. Tipuju ho na nějaký epesní sekáč typu „od každého kousek“, přičemž výsledek je úžasně šílený, neopakovatelný a ne-o-do-latelnýýýý…)


8. Zavařuješ? (sklenice, okurky, lák a ták…?)

Co se zavařování týká, je na tom Mimo.ň podobně jako s řízením motorových vozidel – v zájmu ostatní populace se podobným činnostem vyhýbám obloukem. Pokud to jen trochu jde, dojdu si všude pěšky (nebude to tím, že chodím jen z Prahy do Prahy?) a zavařila jsem si v životě už mockrát. I bez vokurek.


9. Nejoblíbenější restaurace (McDonald´s se nepočítá. My tam taky nechodíme… ehm)

Miluju Louvre na Národní (jo, všimla jsem si té fotky :-)). Zvláště pak kuřáckou sekci hned vedle kulečníkové zóny. Mají tu nejlepší pivo, příjemné menu, pozornou obsluhu a vůbec. Odpustí vám doutníky, dýmku, cokoliv. Sakra, až jsem z toho dostala chuť na cheese cake.


10. Jaká je Tvoje malá obsese? (třeba Neusnu, dokud…, Neodejdu z bytu, dokud…)

Deník. Celé roky, každé ráno. Občas se k němu vrátím i večer, ale ranní rituály včetně tarotu mi dlouhé roky pomáhaly v nadhledu, jaký bych bývala často asi bez nich neměla… V posledním roce jsem to sice trochu zanedbávala, ale už zas píšu pravidelně. A mimo to… cizí překlepy. Miluju je. Sbírám. A občas i adoptuju 🙂


11. Kteří jsou důležití lidé ve Tvém životě?

Tak trochu jako číslo 6. Mám hodně blízkou kamarádku, vopici (to není pointoxikační stav, nýbrž internetová přezdívka), té můžu říct cokoliv. Ostatní jsou buď mrtví, nebo mým životem prošli a nějak jsme se navzájem nepropojili natolik, aby to mohlo někam pokračovat. Často to byla moje vina (to míjení, je to divné, ale já za ty roky, co jsem na světě, ještě nikoho nezabila!), a jsem si toho vědoma. Protože to má být Šťastná jedenáctka, měla bych si dát asi nějaké předsevzetí typu „Zkusím to napravit“ (přeloženo – zkusím to pohnojit míň nežli zmíněný třídní sraz), ale mám-li být upřímná – nechávám to otevřené. A protože i já bych aspoň jeden bod chtěla mít šťastný, dovolím si nejmenovat.

A moje vlastní otázky?

1 Na jakou otázku bys nikdy neodpověděl/a?

2 Je lepší (zajímavější atd.) být mužem nebo ženou? Kdyby sis mohl/a vybrat, jak by to dopadlo?

3 Kdybys musel/a volit, které z těchto skupin věnuješ svou pomoc (materiální nebo dobrovolnickou, to je jedno), která by to byla: opuštěné děti nebo staří lidé?

4 Co děláš s knihami, které nedočteš? (Myslím tím knihy vlastní, nikoliv ty z knihovny).

5 Co bys dělal/a, kdyby ze dne na den přestala existovat káva? Nikdo by netušil, o čem to mluvíš, jak to vypadá, voní, atd.

6 Co děláš, když nemůžeš spát?

7 Měl/a jsi jako dítě svoji skrýš, kde tě fakt nikdo nenašel?

8 Chtěl/a bys umět být (dočasně, jen když to opravdu chceš) neviditelná/ý? Pokud ano, proč?

9 Kreslil/a sis na základce do učebnic?

10 Pamatuješ si na svůj první den na internetu?

11 Nejpříšernější dárek, jaký jsi kdy dostal/a?

Díky za vaše odpovědi!

Předchozí příspěvek

komentáře 4

  1. Tak to pak jo 🙂

  2. Sedmička – babička

  3. Sedmička jako otázka nebo sedmička jako tip na blog?

  4. Jsem rád, že byla zmíněna sedmička.

  • Nejčastěji čtené

  • Nové MIMO

  • Vložte prosím svou e-mailovou adresu pro zasílání nových příspěvků.

    Přidejte 57 dalších sledujících

  • Návštěvy

    • 44,275 čtenářů
  • Rubriky

  • Prošlo MIMO

Oldwomen's Blog

žití ve stepní krajině

EDUBYART

o vzdělání uměním

delibety

Made by love

AdDragoNoviny

aneb Krátké Urgentní Radosti Vašeho Administrátora!

Bohyně Jin to nikdy nevzdává

Přešlapy a držkopády, co mě nezabily, posílily a taky občas pobavily

Žít je umění

Jiný život v Jiném světě

Ženy a muži nielen v biznise

Práca a kariéra, peniaze, ľudia a vzťahy, zábava, koniček, rodičovstvo, nakupovanie, cestovanie, jedlo, štýl, zdravie

HR Barbar

A jak řídíš lidi ty?

Jolana88's Weblog

a já si plácám...

Fox on the Rocks

"When you look directly at an insane man all you see is a reflection of your own knowledge that he´s insane which is not to see him at all." - Robert M. Pirsig

SLOVOSLED

ondřej fér | centrální úložiště

Bohuslav Brouk

Zde trapno existovat

hustekrutoprisne

bruneta šla do sveta

